نامگذاری کتابخانه عمومی شهرریجاب بانام پیامبر اعظم (ص)

نامگذاری کتابخانه عمومی شهرریجاب بانام پیامبر اعظم (ص)

در اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهر تازه تاسیس ریجاب اعضاء انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دالاهو کتابخانه شهر ریجاب را به نام پیامبر اعظم(ص) نامگذاری کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، در این جلسه که با حضور لطف الله شهبازی فرماندار شهرستان دالاهو و دیگر اعضاء انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان برگزار شده بود، اعضاء انجمن با توجه به توهین ناجوانمردانه مجله فرانسوی به ساحت خاتم الانبیاء کتابخانه عمومی شهر جدید ریجاب را به نام مبارک ایشان پیامبر اعظم(ص) نامگذاری کردند.

حمید مهدی پور رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دالاهو ضمن اعلام این خبر و اشاره به رای اعضاء انجمن برای این نامگذاری گفت: با پیگیری های انجام شده و واگذاری ساختمانی توط شهرداری برای راه اندازی کتابخانه عمومی در اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهر ریجاب که در فرمانداری شهرستان برگزار شده بود این کتابخانه به نام پیامبر اعظم(ص) نامگذاری شده است.

وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری اولین جلسه انجمن شهر ریجاب و نگاه مثبت مسئولین فرهنگی شهر به مقوله کتاب و کتابخوانی افزود: با تلاش های مسئولین فرهنگ دوست شهر ریجاب بویژه محمد قادری شهردار و اعضاء محترم شورای اسلامی شهر در آینده نزدیک شاهد راه اندازی و آغاز فعالیت این کتابخانه خواهیم بود.

مهدی پور در ادامه سخنان خود به کمک های مالی شهرداری ریجاب جهت رفع مشکلات و نواقص موجود در راه اندازی ساختمان کتابخانه اشاره و اضافه کرد: 5 میلیون تومان اعتبار توسط شهرداری برای تامین تجهیزات ضروی و رفع مشکلاتی مانند انشعابات آب، برق و خط تلفن و موارد دیگر در نظر گرفته شده که مطمئنا روند راه اندازی کتابخانه را سریعتر خواهد کرد.

وی همچنین به قول مساعد شهرداری شهر ریجاب برای اهداء زمین جهت ساخت کتابخانه عمومی در آینده نزدیک نیز اشاره کرد و ابراز داشت: امیدواریم روند همکاری ها همچنان مثبت و موثر ادامه پیدا کند و در آینده شهر ریجاب به شهری کاملا فرهنگی و برجسته از نظر شاخصه های مطالعه در استان تبدیل شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دالاهو در انتهای صحبت های خود به موضوع تقدیر از قادری شهردار ریجاب توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور پرداخت و تصریح کرد: در ادامه این جلسه لوح تقدیر نهاد کتابخانه های عمومی کشور که به امضاء حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا واحدی معاون محترم امور مجلس، استان ها و مشارکت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور رسیده است به آقای قادری اهداء شد.

گفتنی سید محمدرضا واحدی معاون امور مجلس، استان ها و مشارکت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این لوح سپاس از تلاش های مجدانه شهردار شهر ریجاب در راستای واگذاری ساختمان جهت تبدیل به کتابخانه عمومی تشکر و تقدیر کرده است.

3 نظر

  1. نظرات کاربران:

       niloofar در ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۸:۰۱
    سلام سلام دوباره اومدم ولی تو یه بارم نیومدی وب خیلی خوبی دارین هم وبتون هم قالبتون خییییلی قشنگه

    http://top700.com
    پاسخ مدیر (emamsadeghlib):   سلام رفتم به سایت سر زدم پرمحتواست معلومه

       طراحی سایت در ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۹:۳۴
    عالی بود - باتشکر

       شوت فایل در ۱۳۹۴/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۶:۳۰
    www.Shootfile.ir

    آپلود رایگان فایل های شما به صورت رایگان و همیشگی در شوت فایل

    همراه با امنیت بالا فایل های شما

    www.Shootfile.ir






    *****
    این پیام توسط سیستم اتوماتیک ارسال دیدگاه سایت آی الکسا ارسال شده است

    www.iAlexa.ir


    نوشتن دیدگاه

بالا