برگزاری جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز در کتابخانه امام صادق(ع)

برگزاری جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز در کتابخانه امام صادق(ع)

 

جلسه انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان دالاهو با حضور یزدان بهرامی نیا مدیرعامل انجمن خیرین استان و سایر اعضای انجمن خیرین این شهرستان در محل کتابخانه عمومی امام صادق (ع) کرندغرب با دستور کار انتخاب اعضاء جدید برگزار شد.

بهرامی نیا مدیرعامل انجمن خیرین استان در این جلسه به اهمیت و نقش خیرین در توسعه فرهنگ کتابخوانی اشاره کرده و اظهار داشت: در انجمن خیرین کتابخانه ساز باید افرادی انتخاب شوند که ضمن علاقه‌مندی، فرصت و وقت کافی برای پیگیری امور را داشته باشند. وی همچنین نقش مسئولین شهرستان بخصوص فرماندار، ائمه جمعه، شهردار و شورای شهر در حمایت از انجمن خیرین کتابخانه ساز را مهم ارزیابی کرد.

علی شبستری ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و رئیس هیئت‌مدیره این انجمن با توجه به تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان گفت: باید مردم را نسبت به امر مقدس کتابخانه سازی و تجهیز کتابخانه‌های شهرستان ترغیب نمود.

و همچنین اظهار داشت: خیرین همواره به حمایت‌های خود از بخش‌های مختلف منشأ تحول و توسعه بوده‌اند و امیدواریم با جلب نظر آن‌ها به ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی زمینه‌های تشکل انجمن خیرین کتابخانه ساز را فراهم آوریم.

شایان ذکر است مقرر شد اعضاء انجمن تا برگزاری جلسه آتی انجمن نسبت به شناسایی خیرین سطح شهرستان اقدام نموده و جهت استفاده از نقطه نظرات آنان در جلسات آتی انجمن جهت حضور در جلسات دعوت به عمل آید.

 

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا